DIETETYCZNE CIASTO RAFAELLO

 

Chcecie przeżyć coś na prawdę niezwykłego? Zróbcie Rafaello w zdrowej wersji 🙈😍
Ja, osobiście jestem zachwycony tym, co udało mi się stworzyć własnoręcznie.

Przygotowanie nie jest skomplikowane a efekt końcowy jest po prostu bombowy! 💣💣💣 zakład? Trzymajcie się foteli!

Nigdy nie sądziłem, że jestem w stanie samodzielnie przygotować takie cudo 😍

 

Wartości odżywcze (1 kawałek):
Białko: 15,1g
Tłuszcze: 34,0g
Węglowodany: 37,5g
Kalorie: 517,5

Składniki:

Spód
➡️ 150g orzeszków ziemnych prażonych niesolonych,
➡️ 175g wiórków kokosowych,
➡️ 50g masła orzechowego (u mnie z nerkowców),

Krem
➡️ 100g kaszy jaglanej,
➡️ 5 łyżek wiórków kokosowych,
➡️ 450ml mleka kokosowego,
➡️ aromat kokosowy,
➡️ łyżka miodu,
➡️ migdały,

Polewa
➡️ puszka białej fasoli,
➡️ 3 łyżeczki miodu,
➡️ 1.5 szklanki wiórków kokosowych,
➡️ 1/2 szklanki mleka kokosowego,

PRZYGOTOWANIE:
1. 
Zaczynamy od środka, gdyż nasza masa musi później godzinkę spędzić w lodówce.
Kaszę płuczemy pod wrzątkiem aby pozbyć się goryczy,  następnie wrzucamy do garnka, do którego dodajemy mleko, wiórki, aromat i miód. Gotujemy tak długo, aż kasza wsiąknie całe mleko. Odstawiamy do ostygnięcia, następnie na godzinę do lodówki.

2. Zabieramy się za spód.
Orzeszki ziemne blendujemy razem z wiórkami, następnie dodajemy masło orzechowe i całość mieszamy. Wykładamy na formę (u mnie 24cm średnica) i wkładamy na ok. 20 minut do lodówki. Wyciągamy naszą masę, mieszamy ponownie i rozprowadzamy równomiernie na spód. Następnie wykładamy migdały.

3. Fasolę płuczemy pod wodą, następnie blendujemy na gładką masę, dodajemy wiórki, miód i mleko, ponownie blendujemy..
Masę wylewamy na nasze ciasto i wkładamy do lodówki na ok. godzinkę.

Kroimy na 8 kawałków.
Powstałe ciasto przechowujemy w lodówce.